Tävling – Vinn en skolskogsryggsäck

Skolskogsryggsäcken och allt som finns i den.

Vill du vinna en gratis skolskogsryggsäck som din skola kan använda? Det enda du behöver göra är att berätta vad du tycker är de största fördelarna med utomhuspedagogik i jämförelse med att undervisa inomhus.

I formuläret nedan berättar du för oss med några meningar vad du tycker är de största fördelarna med utomhuspedagogik, samt fyller i dina kontaktuppgifter. Personalen på Skogen i Skolans nationella kansli utser sedan fem skolor som vinner varsin skolskogsryggsäck värd 3125 kr.

Har du frågor om skolskogsryggsäcken eller om tävlingen är du välkommen att kontakta oss på info@skogeniskolan.se.

Sista datum för skicka in ditt bidrag är 20 december 2023.

Fyll i och skicka in formuläret för att vara med och tävla